wtorek, 21 października 2014

Jesień w obiektywie










Siema! Jestem Zosia i zaraz coś
zmajstruję...hmm..














No dajcie chwilę pomyśleć.. o czym to ja chciałam?












 A tak! chciałam wam fotki pokazać.. tak dzisiaj tylko fotki- bez zbędnego teksu... i tak większość z was o tej porze woli popatrzeć niż poczytać więc co mi tam ... ale jeszcze do was napisze..napiszę obiecuję ale innym razem.

O jesieni  dzisiaj będzie, bo jesień to moja ulubiona pora roku i dlatego właśnie jesienią  postanowiłam na świecie się pojawić, więc o jesieni tu będzie - zaczynamy:


To ja:











Hmm a ten zapach świeżo opadających liści..poezja


















A teraz trochę o Mai bo widzę (czuję), że biegnie...












 Jesienne popołudnie zakończyło się jesiennym wieczorem u cioci i wujka...



Pytanie za 100ptk. z jakiego miasta pochodzi ciocia i wujek?: do wygrania uznanie i uścisk dłoni prezesa :):)





 No to tyle na dziś - buźka...


4 komentarze:

  1. Śliczności moje:** Dziękujemy za wspólny czas i liczymy na powtórkę z rozrywki-może zimą na lepienie bałwana? Całuski i do zobaczenia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą?No ja to myślałam że jeszcze jesienią hehe:):) ale rozumiem że jedna wizyta na jedną porę roku naszej wielodzietnej rodziny to już "za świat":):) całujemy mocno i do zobaczenia zimą:*:*... albo jesienią- niech mają :P

      Usuń
  2. eeee no przecież wiesz, że ja zawsze chętna na gościny i zabawy-szczególnie z dzieciorami;) czas jednak tak szybko leci, że znając życie zanim się obejrzymy będzie już zima. chociaż... mam pewien plan i... odezwę się w tygodniu:) muuua:*

    OdpowiedzUsuń